Katalog Knjižnica grada Zagreba
Katalog
Moje police
0
Prijava
Kontakt
Upute
Početna stranica
HR
EN
DE
Toggle navigation
kgz.hr
Katalog
Katalog Knjižnica grada Zagreba
Upute
Česta pitanja
Klasifikacijske oznake
Predmetni sustav
Knjižnice
Knjižnice na karti
Zbirke
Digitalizirana zagrebačka baština
Hrvatski centar za dječju knjigu
Zbirka Zagrabiensia
Zbirka Rara
Zbirka BDI
Usluge
Radno vrijeme
Rezervacija
Međuknjižnična posudba
Postaje bibliobusa
eZaKi
Izbor kataloga zbirki
Skupni katalog KGZ-a
Katalog za djecu i mladež
Skupni katalog sustava Zaki
Online baze
IUS-INFO
Središnji katalog službenih dokumenata RH
Knjige
Najčitanije
Najčitanije u posljednjih 7 dana
Najčitanije u posljednjih 30 dana
Najčitanije u posljednjih 90 dana
Najčitanije u posljednjih 180 dana
Najčitanije u posljednjih 365 dana
Novo u knjižnicama
Knjižničari preporučuju
Kontakti
Česta pitanja
Kako rezervirati
Knjižnica
Razvojni tim
Katalog
autor
naslov
predmetna odrednica
klasifikacijska oznaka | sadržaj
popisi | knjižničari preporučuju
Povratak na rezultate
Istraživanje turističkih tržišta / Mira Marušić, Darko Prebežac, Josip Mikulić
Istraživanje turističkih tržišta. 2. izmijenjeno i dopunjeno izd.
http://katalog.kgz.hr/pagesResults/cover.aspx?bibliografskiZapisId=1031004680&thumb=0
Autor
Marušić, Mira
Marušić Mira
Ostali autori
Prebežac, Darko
Mikulić, Josip
Izdanje
2. izmijenjeno i dopunjeno izd.
Nakladnik
Zagreb :
Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet
, 2019
Materijalni opis
XXIV, 532 str. : graf. prikazi ; 26 cm
Nakladnički niz
Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu
Napomena
Bilješke o autorima: str. XV-XIX.
Bibliografske bilješke nakon svakog poglavlja.
Kazalo.
Predmetna odrednica
turizam - istraživanje tržišta
istraživanje tržišta - udžbenici
Klasifikacijska oznaka
338.48
Turizam
339.1
Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
Anotacija
Drugo izmijenjeno i dopunjeno izdanje sveučilišnog udžbenika o istraživanju turističkih tržišta sastoji se od tri cjeline. U prvoj se cjelini u sedam poglavlja obrađuju postojeći oblici, postupci i metode istraživanja, od marketinškog informacijskog sustava u turizmu do analize podataka i prikazivanja rezultata. Sljedeća cjelina sastoji se od pet poglavlja o primjeni istraživanja tržišta u glavnim područjima turizma (od potreba turističkih destinacija do potreba razvoja održivog turizma). Prije svakog poglavlja istaknuti su njegovi ciljevi, a na kraju ključne riječi i pojmovi, pitanja i problemi za diskusiju, literatura, internetski izvori i krajnje bilješke. Treći dio udžbenika sastoji se od rječnika važnih pojmova iz područja istraživanja turističkih tržišta, kazala pojmova, popisa tablica, prikaza i poslovnih slučajeva.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN
978-953-346-065-9
Građa
knjiga
Lokacije
ISBD
Preporuke
Oznake | Tagovi
istraživanje tržišta
udžbenik
turističko tržište
UNIMARC
Virtualna polica
Impresum
|
Politika privatnosti
Izjava o pristupačnosti
Dijalog
Izlaz
Print
Postavke pristupačnosti
Manji font
Originalna veličina fonta
Veći font
Lexie
Disleksija
Sans
Originalni font
Visoki kontrast
Poništi izmjene
Član ima pravo posuditi 5 naslova unutar jednog kalendarskog mjeseca, koje može koristiti istovremeno na 4 uređaja.
Posudba
Preuzimanje
Upute za korištenje
Prijava člana
Poštovani,
Knjižnica je dosadašnju prijavu zamijenila aplikacijom
eZaKi
Slanje e-pošte
Primatelji:
Vaše ime:
Vaša adresa e-pošte:
Predmet:
Poruka:
Pošalji
Član ima pravo posuditi 5 naslova unutar jednog kalendarskog mjeseca, koje može koristiti istovremeno na 4 uređaja.
Posudba
Upute za korištenje
Slanje upita o statusu
Istraživanje turističkih tržišta / Mira Marušić, Darko Prebežac, Josip Mikulić. 2. izmijenjeno i dopunjeno izd.
Vaše ime:
Broj iskaznice:
Email::
Poruka:
Građu možete preuzeti u knjižnici nakon primitka potvrde putem e-maila.
Provjera statusa građe u izmještenom spremištu može potrajati više radnih dana. Hvala na razumijevanju!
Pošalji